پارسیان

رگلاتور استنلس استیل | گازهای آزمایشگاهی, کالیبراسیون و میکس لیزر

پارسیان

رگلاتور استنلس استیل | گازهای آزمایشگاهی, کالیبراسیون و میکس لیزر

لیپوساکشن شکم و پهلو چیست ؟

لیپوساکشن شکم و پهلو که به منظور برداشتن چربی های اضافی دور شکم و پهلو ها که به آن نام دستگیره عشق داده اند. پس از انجام این عمل اعتماد به نفس فرد دوباره بازخواهد گشت و در بهبود اندام فرد و زیبایی آن تلاش خواهد شد . به دلیل اینکه کانولای فلزی استفاده شده در لیپوساکشن بسیار کوچک است، شکاف های ایجاد شده در شکم و پهلو تنها 2 الی 5 میلیمتر طول دارند و اثر آنها به سادگی و طی مدت کوتاهی از بین می رود.


از مزیت های لیپوساکشن با استفاده از لیزر این است که پوست شکم و پهلو ها پس از درمان افتادگی پیدا نمی کند در حالی که در لیپوساکشن های معمولی ممکن است پوست دچار افتادگی شود.


حذف چربی های اضافی از پهلو ها و شکم نتیجه عمل ساکشن است تا حالت بدن به فرم ایده آل برسد .

چگونه آماده ساکشن شوید؟

داروهایی چون آسپرین، ایبوبروفن و یا برخی از مکمل های گیاهی باعث افزایش خونریزی می شوند و از انعقاد خون جلوگیری می کنند .

استعمال دخانیات و هر گونه ماده نیکوتین دار دیگر را به کل متوقف کنید. حتما در زمان مشاوره در مورد فعالیت های پس از درمان و دوره بازیابی با پزشک مشورت نمایید. حتما سعی کنید در روز درمان یکی از آشنایان یا دوستان تان را به همراه داشته باشید.

در جلسات مشاوره با توجه به نوع پوست و سن بیمار قاعدتا در این مورد بحث می شود و بیمار از قبل آماده مواجهه با افتادگی پوست خود می باشد.

چگونه از سلامت خود مطمئن باشیم؟

در صورتی که از دستورالعمل تهیه شده برای بیمار به دقت پیروی کنید و پزشک معالجتان نیز با تجربه باشد، به هیچ عنوان نیازی نیست که در مورد سلامتی خود استرس داشته باشید. با این حال می توانید تقاضا کنید با برخی از بیماران قبلی گفتگو داشته باشید و از روند درمانی آنها اطلاع یابید


دوران بازیابی لیپوساکشن شکم و پهلو

همانند لیپوساکشن سایر قسمت های بدن، در این درمان نیز باید به مدت 1 الی چند ماه پوشش مناسبی در اطراف شکم و پهلو ها قرار دهید . در چند روز اول اگر درد داشتید بهتر است از مسکن استفاده کنید. البته در صورتی که درد ادامه دار شود حتما توصیه می شود به پزشک مراجعه کنید.

در پایان لازم به ذکر است که در موفقیت درمانهای زیبایی تجربه پزشک از مهمترین فاکتورها به حساب می آید بنابراین توصیه می شود برای تمام درمانها از جمله لیپوساکشن، لیپولیز و عمل لیپوماتیک حتما به پزشکی مراجعه نمایید که تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد.

 

 جهت اطلاع از جدیدترین روش کاشت مو به وب سایت www.clinichairtransplantation.com مراجعه نمایید

پس از عمل لیپوماتیک از خوردن چه غذاهایی باید صرفنظر کرد ؟

لیپوماتیک که توسط FDA تایید شده است روشی برای حذف چربی های اضافه است و کاربرد آن در قسمت هایی از بدن که از طریق ورزش و رژیم، لاغر نمی شوند است .

در روش لیپوماتیک باید اقدامات لازم پس از درمان و مخصوصا در دوران بازیابی صورت گیرد .

افرادی بهترین نتیجه را گرفته اند که از طریق رژیم های غذایی و یا ورزش کردن اقدام به کنترل وزن خود نموده اند. فرد می تواند رژیم های غذایی مختلف را اتخاذ نماید یا بسته به شرایط جسمانی خود اقدام به فعالیت های ورزشی سبک نماید.

رژیم غذایی که بعد از انجام لیپوماتیک فرد باید به آن پایبند باشد تا چربی دوباره برنگردد به شرح زیر است  :

استفاده از غذاهای پر چرب و شیرین و همچنین غذاهایی که فیبر دارند پرهیز شود . زیرا بدن پس از درمان توانایی تحمل این مواد را ندارد. در ضمن شکر یکی از عوامل ایجاد چربی و چاق شدن است، از مصرف آن اجتناب کنید.

استفاده از پروتئین در طول درمان بیشترین کارایی را دارد .

از نوشیدن آب به مقدار زیاد حین مصرف غذا اجتناب کنید، نوشیدن آب بر مقدار غذایی که می خورید تاثیر می گذارد. نوشیدن کمی آب حین صرف غذا مشکلی ندارد.

از خوردن غذاهای سرخ کردنی پرهیز کنید . در صورتی که بیمار به غذاهایی مانند سیب زمینی سرخ کرده و فست فود علاقه دارد، می توان از مایکروویو برای پخت آنها استفاده کرد و یا از روغن های گیاهی مانند روغن زیتون یا روغن کنجد برای سرخ کردن استفاده نمود.

جهت اطلاع از مراحل کاشت مو به وب سایت www.clinichairtransplantation.com مراجعه نمایید 

لیپوماتیک از بهترین روش های درمانی زیبایی است

لیپوماتیک که در واقع نسل جدیدی از دستگاه های ساکشن است و وظیفه آن تخلیه چربی های موضعی از زیر پوست را به عهده دارد. در واقع لیپوماتیک، سلول‌های چربی را از محل اتصال به یکدیگر جدا می‌کند و این امکان را فراهم می‌سازد که بافت چربی به صورت سالم از زیر پوست ساکشن شود.

مزیت لیپوماتیک نسبت به روش های مشابه در چیست ؟

ترشحات و تورم و همچنین احتمال بروز عفونت در این روش بسیار کمتر از دیگر روش‌های ساکشن است.

در این روش، این مدت به دو هفته است اما در روش های قدیمی تر استفاده از گن به مدت 4 ماه به طول می انجامید .

لایه چربی باقی مانده در زیر پوست یکنواخت است؛ در حالی که در روش قبل، چربی‌های باقی مانده به صورت گلوله‌ای در زیر پوست قابل لمس بودند.

به دلیل صدمه کمتری که به ترابکولار های پوستی  باعث می‌شود که پوست جمع شدگی کمتری داشته باشد.

نسبت به روش‌های مشابه، بیمار بعد از مراحل درمان، خستگی کمتری را احساس می‌کند.

در طولانی‌مدت مانع از بروز چربی‌های موضعی می‌شود؛ یعنی در صورتی‌که فرد بعد از لیپوماتیک رژیم غذایی خود را رعایت کند تا آخر عمر دچار چاقی موضعی نخواهد شد.


جهت اطلاع از جدیدترین روش کاشت مو به وب سایت www.clinichairtransplantation.com مراجعه نمایید

طراحی داخلی در غرفه های نمایشگاهی

در دنیای امروز موفقیت زمانی رخ می دهد که در کوتاهترین زمان ممکن، اطلاعات انبوهی را در عرضه  و در دسترس افراد قرار دهید.

به منظور انتقال اطلاعات در کوتاهترین زمان ممکن غرفه های نمایشگاهی هستند . غرفه نمایشگاهی محل تجلی هنر و سلیقه شماست و همچنین نشان دهنده سطح دانش و بینش فرهنگی هنری طراح غرفه های نمایشگاهی موظف است تا  طراحی متناسب با سلیقه و حرفه شما به نمایش بگذارد. گروه رایکا مفتخر است که با طراحان موفق ایرانی و با تجربه ای بالا اقدام به خدمات طراحی غرفه می کند تا به طور شایسته ای محصولات شما را معرفی کند. حضور در نمایشگاه های بازرگانی از مهمترین ابزارهای بازاریابی شرکت های صنعتی، خدماتی و تجاری است. به این ترتیب نام و برند تجاری شما با حرکتی اشتباه زیر سوال می رود. طراحی غرفه باید به گونه ای باشد که مخاطب را در غرفه نگه داشته و پاسخگوی افکار و سوالاتش باشد. این مهم با استفاده از طراحی مناسب و تجهیزات لازم و تبلیغات ( اعم از فیلم، صوت، استند ها ، بروشور ها و کاتالوگ ها و .... ) پدید می آید.

 

در غرفه سازی می توان از تجهیزات نمایشگاهی که اجاره تجهیزات نمایشگاهی است و آماده و پیش ساخته استفاده کنید مانند استند های محصولات، مبلمان، بک لایت ها و ... این حالت زمانی اتفاق می افتد که شما برای نمایشگاههای کوچک شرکت کرده اید یا شرکتی نوپا هستید و هزینه کمی در اختیار داشته باشید و اولین بار تجربه حضور در نمایشگاه را کسب کرده اید . انتخاب این شیوه از حضور در بلند مدت اثری عکس داشته و اصلا مناسب نیست و عدم مدیریت تبلیغات شما را به نمایش می گذارد.

انواع غرفه که شامل

1. غرفه های معمولی یا ردیفی (خطی)

2.غرفه های جزیره ای

3.غرفه های شبه جزیره ای (انتهایی)

4.غرفه های تبشی(گوشه)

 

تجهیزات غرفه سازی که در اختیار غرفه سازان قرار میگیرد

در اینجا می خواهیم نگاهی اجمالی به تجهیزات در اختیار طراحان غرفه داشته باشیم غرفه سازی با سازه های چوبی استفاده از چوب پایه و اساس تمامی غرفه ها است و از اهمیت ویژه ای برخوردارند.

 

غرفه سازی با سازه های فلزی

نورپردازی در غرفه سازی

مبلمان و انواع صندلی ها در غرفه

تبلیغات نوشتاری در طراحی غرفه نمایشگاه

رنگ آمیزی در طراحی غرفه های نمایشگاه

تبلیغات با استفاده از مولتی مدیا

گل آرایی و تزیینات در غرفه

 

 

دلایل شکست در نمایشگاه

اگر حضور شما در نمایشگاه با شکست مواجه شد ناراحت نباشید . نمایشگاه ها به عنوان یک سکوی رقابتی اما با آماده سازی درست که می تواند شما و برندتان را از نتایج شگرفی آگاه سازد . اما بررسی این نکته اهمیت دارد که چرا در نمایشگاه شکست خورده اید ؟

 

نمایشگاه را به درستی انتخاب نکرده اید

در سرتاسر جهان نمایشگاه های زیادی وجود دارند که سالانه برگزار می شوند . به واسطه نمایشگاه های زیاد، برندها اغلب با انتخاب های زیادی غرق می شوند. بیشتر برندها در انتخاب نمایشگاه درست شکست می خورند. زمانی که نمایشگاه مناسب را برای برندتان انتخاب و گزینش می کنید به این موضوع توجه داشته باشید که در مورد نمایشگاه های متنوع و مختلف در مکان مطلوب تان برگزار می شود پژوهش نمائید . به این منظور بهتر است نمایشگاههایی را انتخاب نمایید که بوسیله ی تماشاچی، هدفتان بازدید می شود . رویدادها و نمایشگاههایی که رقبایتان در آن شرکت کرده اند را بررسی نمایید و تصمیم خود را بر مبنای این معیار بگیرید .


اهداف بازاریابی
قبل از شرکت در هر رویداد یا نمایشگاهی، شما باید به عنوان یک برند مجموعه ای از اهداف بازاریابی از پیش تعریف شده داشته باشید. یک فهرست از چیزهایی که در جستجوی آنها هستید تا در نمایشگاه بدست بیاورید را قبل از رزرو غرفه نمایشگاهی درست نمائید. خواه شما در جستجوی خلق یادآوری برند یا افزایش پایگاه مشتری و کارفرما یا فروش باشید، وقتی بدانید که دقیقا چه می خواهید، بقیه طرح بازاریابی تان می تواند حول هدف اصلی بازاریابی تان بچرخد.

 

رقبایتان را دست کم نگیرید
زمانی که یک نمایشگاه برای شما کارایی نداشته باشد، یک فرصت مناسب است تا بازدیدکنندگان خود را دست کم گرفته  یا از روی بی علاقگی به آنها نگاه بیندازید . برطرف کردن اشتباهتان هرگز دیر نیست اما باید در نمایشگاه بعدی که شما شرکت خواهید کرد مطمئن شوید که رقبا و بازار را مطالعه کرده اید مشاهده و درک این که برای رقبایتان چه کار کردید تغییرات مورد نیاز را در غرفه نمایشگاهی تان یا راهبردتان جهت شکست دادنشان ایجاد نمائید. فاکتور دیگر دست بالا گرفتن واکنش ها از سوی بازدید کنندگان زیادی از غرفه نمایش نمایشگاه تان در لحظه دیدن نمودند 

سرمایه گذاری نامناسب بر روی غرفه

زمانی که شما بر روی غرفه نمایشگاهی خوبی سرمایه گذاری نکنید می تواند از دلایلی باشد که در نمایشگاه شکست می خورید . زمانی که شما غرفه مناسبی داشته باشید تشخیص شما در شلوغی راحت تر است و این مساله به شما کمک می کند بازدید کنندگان بیشتری را به داخل غرفه بکشانید .

 

انتخاب فردی درست برای غرفه

کارکنان در نمایشگاه شما و برندتان را معرفی می نمایند . زمانی که تیم فروش شما در آخرین نمایشگاه دچار نقص بودند می تواند به شدت کارایی تان را مختل می نماید . انتخاب فرد درست برای غرفه حیاتی و مهم است . باید مطمئن شوید که تیم فروشتان را تا قبل از شروع کار نمایشگاه آموزش داده اید . به کارکنانتان این نکته را گوشزد کنید که مودب باشند و به آنها از اول تا آخر در مورد برند و محصولتان آموزش بدهید . یک تیم خوب می تواند به شما کمک کند  تا در نمایشگاه ها به اهداف تان با موفقیت برسید و به صورت یک راضی کننده جمعیت عمل نمایید .