پارسیان

رگلاتور استنلس استیل | گازهای آزمایشگاهی, کالیبراسیون و میکس لیزر

پارسیان

رگلاتور استنلس استیل | گازهای آزمایشگاهی, کالیبراسیون و میکس لیزر

تفریح و هیجان در پارک های دبی

همراه با الفبای سفر قصد داریم پارک های تفریحی در دبی را به شما معرفی کنیم تا در سفر به دبی از بازی و سرگرمی در این پارک ها که بسیار مجهز هستند لذت ببرید. این پارک های تفریحی با امکانات بی نظیر خود شما را متحیر خواهند کرد.اکنون اگر بلیط هواپیما دبی را رزرو کرده اید برای آشنایی با این پارک ها با ما همراه باشید.

 

پارک موشن گیت دبی  Park  Motiongate Dubai 

بزرگترین نمایشگاه پارک با تم هالیوود که جزو جاذبه های گردشگری دبی است را در پارک موشن گیت دبی مشاهده خواهید کرد. بخش های مشهور استودیوی فیلم سازی داستانی و کارتونی که شاملColumbia Pictures, DreamWorks Animation  و Lionsgate هستند در این  پارک وجود دارند. امکاناتی که در این مجموعه وجود دارد با پارک های مشهور فیلم سازی جهان مانند پارک استودیو یونیورسال (Universal Pictures) و والت دیزنی (Walt Disney) برابری می کند. در این پارک، انواع بازیهای هالیوودی را تجسم کرده و به ماجراجویی و بازی با شخصیت های مهم کارتونی می پردازید.

 در قسمت دریم ورکس DreamWorks وارد دنیای خیالی می شوید و حس هیجان انگیز سقوط از آسمان را تجربه می کنید. در بازی اسمورفز (Smurfs) پا به دنیای فانتزی اسمورف گذاشته و در آن قارچ ها را مشاهده می کنید. بازی کردن با شخصیت های کارتونی و فیلم های متحرک کلاسیک، نبرد با اژدها،سواری های هیجان انگیز و ... از تجربه های فوق العاده دیگر در پارک موشن گیت دبی هستند.


پارک موشن گیت در دبی


پارک بالیود دبی Bollywood Park Dubai 

با ورود به پارک بالیود دبی در سفر شما با تور دبی وارد فضای نمایشی جادویی خواهید شد که نمونه آن در هیچ جای دنیا وجود ندارد. این پارک بر پایه صنعت فیلم بمبئی در هند ساخته شده و صحنه های بالیوود را به نمایش می گذارد.

تجسم فضای فیلم های بالیودی در این محل بسیار جذاب و هیجان انگیز است. این پارک اسرار آمیز  متشکل از 5 منطقه چارباغ بالیوود  Bollywood Boulevard، مومبای چوک  Mumbai Chowk، روستیک راوین  Rustic Ravine، رویال پلازا Royal Plaza و استودیوهای فیلم بالیوود است.

چندین وسیله سواری برای ورود به دنیای اکشن بالیوود و تماشای پشت صحنه ها و کشف دنیای جدید فضای سینمایی این کشور وجود دارد، همچنین آشنایی با موسیقی بالیوود با تم موضوعی هند، نمایش تئاتر با موضوعات  درام، عاشقانه، اکشن و کمدی از دیگر جذابیت های خاص پارک بالیود دبی است.


پارک بالیوود در دبی 


پارک لگو لند دبی  Legoland Dubai 

 در سفر با تور دبی تابستان 97 حتما از پارک لگو لند بازدید کنید. پارکی که تمامی آن از لگو ساخته شده و مناسب برای کودکان 2 تا 12 سال است.  حدود 40 سواری ساخته شده با لگو وجود دارد که سرگرم شدن با آنها بسیار لذت بخش است. نزدیک به 15 هزار مدل لگو که با بیش از 60 میلیون تکه ساخته شده در این محل به چشم می خورد که دارای 6 بخش کارخانه The Factory ، شهر لگو   LEGO CITY، قلعه پادشاهی Kingdoms ، سرزمین فانتزی  Fantasy Land، سرزمین ماجراجویی Land of Adventure  و شهر کوچک mini-city می باشد.



ساخت روبات،ماشین،حیوان،ساختمان و هر چیز دیگری با لگو بسیار خلاقانه، جذاب و سرگرم کننده است. در بخش "کارخانه" با چگونگی ساخت آجرها آشنا می شوید و در "شهر لگو" کودکان شما کار گروهی را می آموزند اینکه چطوری با کمک یکدیگر وسیله ای خلق کنند. در قسمت "قلعه پادشاهی" با شخصیت ها قرون وسطی روبه رو می شوید.کودکان در"سرزمین فانتزی" نحو ساخت انواع وسایل را می آموزند و استعداد و خلاقیتشان را در ساخت این وسایل از خود نشان می دهند. در قسمت " سرزمین ماجراجویی" نیز با زیر دریایی به اکتشاف دنیای زیر آب می پردازند. در آخرین بخش این پارک یعنی "شهر کوچک"، با استفاده از 20 میلیون قطعه لگو، ماکت ها از سازهای معروف ساخته شده که می توانید از آنها بازدید کنید.

5 رستوران برتر دبی

دبی پر ترددترین شهر کشورعمارات متحده عربی، با انواع مکان های دیدنی و شهری بسیار پیشرفته و لوکس برای تمام گردشگران بوده و جذابیت های زیادی را در بر دارد. شهرت مدرن بودن دبی زبان زد خاص و عام است و مسلما همچنین شهری رستوران های لوکس با انواع غذاهای عربی و بین المللی خوش طعم و لذیذ با بهترین کیفیت را دارد. بعد از اینکه برای سفرتان بلیط هواپیما دبی را تهیه کرده اید، همراه با الفبای سفر چند رستوران برتر دبی را معرفی می کنیم تا غذاهای خوشمزه را در طول سفرتان امتحان کنید.


1. رستوران ژاپنی زوما دبیZuma

طعم فوق العاده یک غذای ژاپنی لوکس و گران قیمت را در رستوران زوما دبی در سفرتان با تور دبی امتحان کنید. رستورانی با غذاهایی با کیفیت بالا که از محبوبیت زیادی برخوردا است. طراحی داخلی عالی به سبک ژاپنی و فضای شیک و دلپذیر در این رستوران به چشم می خورد. رستوران زوما از 2 طبقه تشکیل شده و انواع غذاهای ژاپنی و نوشیدنیهای گوناگون را به مهمانان خود ارائه می دهد. از جمله غذاهای خوش مزه این رستوران استیک با سس قارچ،ساشیمی،سوشی، انواع غذاهای گریل شده و ماهی های کبابی miso marinated black cod که با لیمو سرو می شوند و طعم متفاوتی دارند را می توان نام برد.


2.رستوران فرانسوی La Petite Maison

این رستوران نیز جز 100 رستوران برتر در دبی است که پیشنهاد می کنیم در سفر با تور دبی تابستان 97 حتما غذاهای بی نظیر این رستوران فرانسوی را امتحان کنید. بیشتر غذاهای این رستوران غذاهای فرانسوی سنتی مدیترانه ای است، از ویژگی های خوب و بارز این رستوان حفظ عطر و طعم این غذاهای سنتی است. منوی غذاهای این رستوران مدام در حال تغییر است و از غذاهای خوشمزه رستوران La Petite Maison دبی می توان به ماهی های که با پودر مخصوص طبخ می شوند loup de mer in croute de sel,، غذاهای دریایی که با کنگر فرنگی و گوجه فرنگی سرو می شوند و انواع گوشت های کبابی و گریل اشاره کرد.


3.رستوران Ossiano دبی

ورود به رستوارن Ossiano قطعا بر خلاف تجربه رستورانهای دیگر در دبی و یا در سراسر جهان است. این رستوران زیرزمینی توسط آکواریوم بزرگی احاطه شده است، انگار که در اعماق اقیانوس به صرف غذا مشغول هستید! منوی این رستوران شامل غذاهای دریایی است. حدود 65000 آبزی در آکواریم  رستوارن Ossiano زندگی می کنند که تماشای آنها در موقع خوردن یک غذای خوش طعم تجربه تکرار ناپذیری است. غذاهای دریایی این رستوان به زیباترین شکل ممکن تزئین شده و طعم فوق العاده غذاها به همراه سرو خلاقانه آن، به منحصر به فرد بودن این رستوران می افزاید.


4.رستوران هندی آرمانی  آمال دبی Armani/Amal

بهترین غذاهای هندی را در رستوران آرمانی دبی که در برج خلیفه قرار دارد را می توانید امتحان کنید. رستوران آرمانی بخشی از هتل آرمانی است که دارای فضای بسیار شیک و مدرن و غذاهای کم نظیر و با کیفیت است.

طراحی داخلی مینیمالیستی رستوران با طراحی مدرن هتل مطابقت دارد و قرار گرفتن در این فضا به همراه خوردن یک غذای تند هندی  یک تجربه متفاوت برای شما است. منوی این رستوران بسیار متنوع است وعلاوه بر دارا بودن غذاهای مختلف هندی، انواع غذاهای کشور های مختلف در آن به چشم می خورد.


5.رستوران چینی ژنگ هی از دبی Zheng He’s

رفتن به رستوران های دبی که بسیار متنوع هستند و جزو جاذبه های گردشگری دبی محسوب میشوند و امتحان کردن یک غذای خوش طعم چینی یک تجربه عالی است. بهترین غذاهای چینی کلاسیک با تنوع فراوان در این رستوران سرو می شود. این رستوران با تلفیق فرهنگ غرب و شرق و تمرکز بر ارائه غذاهای چینی، ترکیبات شگفت انگیز و خوشمزه ای در طبخ و طعم غذا ایجاد می کند. دکور رستوران ژنگ هی از، ساده بوده ولی نشانه های از فرهنگ چینی در آن به چشم می خورد.
با استفاده از طعم دهندهای مخصوص مانند سس بالزامیک شیرین و زده تخم مرغ، غذاهای چینی بسیار خوش طعمی توسط این رستوران سرو می شوند.

به بمبئی شهر رویا ها سفرکنید

حتی اگر تا به حال به بمبئی این شهر زیبا و دوست داشتنی سفرنکرده باشید ، حداقل نام آن را بارها  و بارها شنیده اید ،بمبئی شهری شلوغ و  پرهیا و هو که با وجود ترکیبی از غذاهای خوش طعم و رنگارنگ ، سواحل زیبا ، طبیعت بکر و ... توریستان آن را شهر رویاها نامیده اند.با وجود شلوغی و ازدیاد جمعیت مردم بمبئی ، یکی از شهرهای دوست داشتنی خود هندی ها محسوب شده و توجه ویژه ای به آن می شود.اولین قدم برای وارد شدن به این شهر دوست داشتنی کافیست تور هند  را به عنوان مقصد توریستی خود انتخاب کنید و با وارد شدن به این شهر رویایی  اوغات خوشی را سپری نمایید .در طول سفر تان برای لذت بردن هرچه بیشتر از بازدید از این شهر زیبا انواع و اقسام فستیوال های محلی ، طبیعت گردی ، و تفریحات هیجان انگیز محیا شده است ،تا تجربه ای خوش وبه یاد ماندنی را برایتان از سفر به بمبئی رقم بزند . ترکیب زندگی مدرن و سنتی در بمبئی کاملا قابل لمس است . از بازارهای ستنی گرفته تا بازرهای مدرن و لوکس برای شمایی که دنبال بهترین ها هستید محیاست تا علاوه بر بازدید از جا به جای این شهر به راحتی بتوانید کالای موردنظرخودراخریداری کنید .به طورکلی هندوستان را اغلب با فستیوال های رنگا رنگ آن مانند جشن بالی میشناسند،اگر قصد سفرتان ازهندوستان و انتخاب این شهر دوست داشتنی بازدید این فستیوال ها باشد ،باید بگوییم که جای مناسبی را انتخاب کرده اید ،چرا که عمده این جشن ها و فستیوال ها در بمبئی برگذارمی شود .اگر آماده سفرهستید چمدانتان را ببندید و با انتخاب بهترین  آژانس مسافرتی راهی سفرشوید ،پیشنهاد ما به شما آژانس مسافرتی آسمان آبی است ،با آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی بهترین ها را تجربه نمایید.

با تور مالزی سفری خوش و به یادماندنی را تجربه کنید

مالزی این کشور زیبا و دوست داشتنی دارای شهرهای توریستی بسیاری است ،حتی اگر برای اولین بار قصد سفر کردن به این کشور را داشته باشید سواحل مرجانی ، جاذبه هایی زیبا وچشم نواز و بسیاری دیگر شما را نا امید نخواهد کرد .کوالالامپور به عنوان پایتخت مالزی باداشتن چشم نوازترین طبیعت رویایی  هرساله میزبان عده متعددی توریست از سرتاسردنیا می باشد .البته اینکه ورودتان به کدام یک از شهرهای مالزی باشد زیاد فرقی ندارد ،چرا که همه  شهرهای مالزی به قدری جذاب و چشم نواز است که از گشتن و سفر به آن ها خسته نخواهید شد  .پس چمدان هایتان را ببندید و آماده سفر شوید. تور مالزی تابستان 97   شما را غرق در شادی و هیجان خواهد کرد .به قدری تنوع فرهنگی در کشور مالزی زیاد است که برخی از توریستان آن را ( آسیای راستین) نام گزاری کرده اند .چرا که ادیان مختلف ، اعم از هندو ،مالزیایی ، بودا و ...  درکنارهم زندگی می کنند.برخی مالزی را با سواحل مرجانی و جنگل های استوایی آن یاد می کنند ،اگر قصد رفتن به مسافرت درجایی خوش آب و هوا را دارید ،و خواهان تجربه آرامش و لذت بردن از سفر هستید  ،قطعا جاذبه های گردشگری مالزی به همراه سواحل مرجانی آن شما را راضی خواهد کرد. تلفیق زندگی مدرن و سنتی در کنار هم در کشور مالزی ،یکی دیگر از لذت هایی است که می توانید با سفر به کشور مالزی و بازدید از شهرهای مختلف آن تجربه نمایید .بازدید از برج های سربه فلک کشیده ، بازارهای مدرن امروزی درکنار بازارهای سنتی ، بناها و معبد های قدیمی و سنتی  در کشور مالزی محیا شده است .تا هر بازدید کننده ای اعم از علاقه مندان به سبک مدرن  و سنتی حق انتخاب داشته باشند.برج های دوقلو پتروناس یکی از برج های سر به فلک کشیده شهر کوالا لامپور است ،معماری این برج به قدری زیبا و فریبنده است که  قطعا نظر هر بازدید کننده را به خود جلب خواهد کرد، پس درحین سفر به کوالالامپور بازدید از این برج را فراموش نکنید .

 

بازدید از جاذبه های توریستی مالزی و لذت اقامت در هتل های بی نظیر مالزی

رینگیت نام واحد پولی کشور مالزی است که با کد MYR مشخص می‌شود.اگر قصد سفر به کشور مالزی دارید بدیست قبل از سفر، از صرافی های داخل ایران پول خود را به رینگیت تبدیل نمایید ، چرا که تعداد اندکی از فروشندگان دلار یا ریال ایران را قبول می کنند  . مالزی با داشتن دشت های مرتفع و کوهستان های جنگلی ، غالبا آب و هوایی استوایی دارد.ولی با توجه به بارش باران های موسمی ،فصلی بدنیست قبل از سفر به مالزی از آب و هوای آن باخبر شوید، ماه های خرداد و تیر یکی از بهترین ماه ها برای سفر به مالزی

است .دهکده فرانسوی ها یکی از جاذبه های دیدنی مالزی است ،که بازدید از آن خالی از لطف نیست. دهکده ای زیبا و دلنواز که تنها 1 ساعت با مرکز شهر کوالا لامپور فاصله دارد .دهکده فرانسوی در گویش محلی مردمان آنجا بوکیت تینگی نامیده می شود .برای لذت بردن شما در طول سفر مکان ها، جاذبه ها ، و بناه های بسیاری محیا شده است ، تا سفری لذت بخش و خاطره انگیز را تجربه نمایید .

می توانید برای لذت بردن از ازتمامی جاذبه های دیدنی مالزی اقامت در هتل های مالزی  را انتخاب کرده و علاوه بر لذت چشیدن  غذاهای خوش طعم مدرن و محلی ، از موزه ها وبنا های مالزی دیدن فرمایید .موزه ملی ،برج مخابراتی ،پارک تفریحی برجایا ، بازدید از مسجد نگارا همه و همه برای لذت بردن شما وتجربه ای سفری خوش در مالزی برایتان محیا شده است .             

         

هندوستان کشوری که حتما باید به آن سفر کنید

اعجاب انگیز بودن هندوستان این کشور دوست داشتنی برکسی پوشیده نیست ، حتی اگر با این کشور آشنا نباشید و اطلاعات کافی درمورد هند نداشته باشید ،احتمالا بارها و بارها در دنیای وب در مورد شگفتی های هند این کشور پرجمعیت خوانده اید .هندوستان با داشتن جمعیتی بالغ بر بیش از 1 میلیارد نفر یکی از پرجمعیت ترین کشورهای دنیا محسوب می شود .زیاد دورازاغراق نیست اگر  هند را سرزمین شگفتی ها بدانیم .قدمت تاریخی بیش از 3000 سال قبل از میلاد مسیع ، معابد و مقبره هایی که هرکدام در دل آن رازی نهفته است ، همه و همه باعث شده تا این کشور به سرزمینی اعجاب انگیز تبدیل شود . اگر قصد سفر به مکانی خاص و تجربه ای لذت بخش را دارید حتما تورهند را امتحان کنید . مردمان این کشوردوست داشتنی به قدری شاد ، مهمان نواز و پر انرژی هستند که در طول سفر اصلا احساس غریبی نخواهید کرد.برای لذت بردن شما از سفربه هند ،بازدید از تمامی جاذبه های گردشگری اعم از بازدید مکان های تاریخی و اعجاب انگیزی همچون :تاج محل ، مقبره گاندی و.. درکنار تفریحات هیجان انگیز فراهم است ، به قدری جاذبه های توریستی هند  زیاد است که قطعا هرشخصی را با هرسلیقه ای را جذب خواهد کرد.اگر در زمان مناسبی به هند سفر کنید میتوانید درفستیوال های بی نظیر آن شرکت کنید.ترکیبی از انواع رنگ ها و طعم ها در گوشه و کنار هندوستان به چشم می خورد..تنوعی از انواع غذاهای خوش طعم محلی درکنار فستیوال های رنگارنگ که می توانید درحین بازدید از شهرهای آن تجربه کنید .اگر قصد دارید گوشه و کنار هند را بگردید و تمامی جاذبه های آن را ببینید ،علاوه بر گذاشتن وقت بیشتر باید به شهر های مختلف آن سفرکنید ،چرا که هرشهری حال وهوای خاص خود را دارد. تورترکیبی هند می تواند گزینه ای مناسبی برای لذت بردن شما در طول سفر باشد .اگر به دنبال مجری مستقیم سفر به هند هستید وهنوز در انتخابتان مردد هستید .پیشنهاد ما به شما آژانس مسافرتی آسمانی آبی است.آسمان آبی با ارائه پکیج های ویژه تور هند بهترین قیمت را  در کنار بالاترین خدمات به شما ارائه می دهد.